2016. május 3., kedd

004


Kezdett esteledni, és még fogalmam sem volt hol fogok aludni, meg fürdeni se fürödtem, amit nagyon régóta szerettem volna mivel abban a porfészekben minden második nap fürödtünk.
  -Harry...-álltam meg mögötte,épp a kanapén ült és a telefonját nyomkodta.
  -Mond csak figyelek.-mondta és letette a telefonját.
  -Merre találom a fürdőt?-kérdeztem, először csak ezt kérdeztem.
  -Fent az emeleten, jobbról a második ajtó.-mondta, kicsit még hezitáltam.
  -Segítsek?-kérdezte és felállt.
  -Hát...igen.-mondtam és elindultam utána felfelé.
  -Ez itt az.-nyitott be és besétált előttem.
  -Fürdeni tudsz, illetve ha nem pacsálsz szét minden akkor tusolhatsz is.-mondta és elmosolyodott.
  -Szerintem fürdök.-mondtam mosolyogva és mikor kiment elkezdtem engedni a vizet, és tettem bele sok habot, mikor eléggé tele volt a kád levetkőztem és beleültem, elég kellemes volt, megláttam egy kis mappát nem messze tőlem,közelebb csúsztam és megfogtam, nem akartam beleolvasni de csak kiharcolta a kíváncsi énem hogy belelapozzak. Több oldalon tartó fényképek voltak leírással, és alattuk egy kisebb kép, volt ahol nem volt meg a felső nagy kép csak a kicsi vagy épp homályos volt, az alsó képen az esetek 90%-ában Nekok voltak, a felső képen pedig emberek, némelyik kép pirossal át volt húzva,amelyek át voltak húzva a végére -szintén pirossal- rá volt írva hogy: "életét vesztette" "elfogva" "nem tudni a pontos tartózkodási helyét". Összehúzott szemekkel néztem majd visszatettem a helyére. Próbáltam most ezeket a dolgokat kizárni a fejemből, csukott szemekkel élveztem a meleg vizet. Elaludtam.

Dideregni kezdtem, hideg volt a már a víz és hirtelen áramlott be sok hideg levegő.
  -Louis rendben vagy?-nyitott be Harry.
  -Igen teljesen.-ültem fel és megtöröltem a szemeim és körbenéztem.
  -Tusold le magad mert tiszta hideg a víz.-nyúlt bele a vizembe majd kihúzta a dugót, meglepett a közvetlensége, levett egy köntöst  és egy törölközőt majd a karjára terítette őket. Gyorsan letusoltam magam.
  -Vedd fel.-nyújtotta felém mindkettőt.
  -Elfordulsz ha megkérlek?-kérdeztem és zavartam a fülem vakargattam. Bólintott, levettem a kezéről a köntöst majd gyorsan megtörölköztem a törölközővel és magamra kaptam, nagyon puha volt és jó meleg, az alsómat is magamra vergődtem, kicsit nehéz volt mert néhol még vizes voltam, majd a többi cuccom pedig vittem magammal.
  -Gyere menjünk aludni.-mondta és elindult kifelé.
  -Nem fürdesz?-kérdeztem és becsuktam magam mögött az ajtót.
  -Nem én már fürödtem.-mosolygott majd kinyitott egy szoba ajtót és előre engedett.
  -Ez az egy hálóm van, szóval itt fogsz aludni.-mondta és leszedte az ágytakarót és a földre dobta.Nagy ágy volt. Hatalmas.
  -Hát köszönöm...-mosolyodtam el, és az ágy mellé sétáltam.
  -Nem szeretném ha feszengnél azért mert egy ágyban alszunk.-mondta és levette a pólóját majd ledobta az ágy mellé, én összehajtogattam a cuccaim és az ágy mellé tettem.
  -Adjak valamit?Holnap veszek neked pár cuccot.-mondta.
  -Nem nem kell, jó nekem ez a köntös.-mondtam,amúgy is fázós voltam. Befeküdtem az ágyba majd ő is. Bekapcsolta a Tv-t valamilyen film ment. Jól betakaróztam egy ideig figyeltem de nem tudtam sokáig mert elnyomott az álom.

Hajnalok hajnalán felkeltem, kinyújtottam a kezem és átöleltem a párnám, kemény volt, és mikor átfontam a karjaim körülötte megmozdult kicsit. Kicsapódtak a szemeim és nagy szemekkel néztem Harry karját. Mélyen aludt, az oldalán, felém fordulva, az ajkai kicsit ketté voltak nyílva, de az orrán vette a levegőt, félig ki volt takarózva. Próbáltam megmozdulni de ő is kicsit megmozdult. Tudtam hogyha nagyon mozogni fogok akkor felkel. Próbáltam elhelyezkedni majd a nagy rákészülés közben el is aludtam.

Mikor újra felkeltem már a nap is besütött. Teljesen ki voltam takarózva és a köntösöm is ki volt fűzve, egyedül voltam a hatalmas ágy közepén. Felültem és megtöröltem a szemeim, ahogy felültem megláttam egy tükröt amiben csak a füleim látszottak. Nyújtózkodtam kicsit így már a homlokom is látszódott benne. Szana szét állt a hajam. Kikeltem az ágyból és összeszedtem magam, összehúztam a köntöst és elindultam lefelé. Finom illatok járták be a házat, a konyha felé mentem, belöktem az ajtót és Harryt néztem ahogy csinál valamit. Nem tudom mi volt de nagyon finom illata volt.
  -Jó reggelt.-nézett hátra.
  -Neked is.-mosolyogtam, és közelebb sétáltam. Még mindig felső nélkül volt. Mikor kész volt minden elzárt és egy tányérra pakolta a dolgokat, és az egyiket a kezembe nyomta.
  -Csüccsenj fel a pultra.-mondta, és a kezével megütögette a pultot. A pult a derekam felett volt picivel.
  -Nem szükséges.-mondtam és megráztam a fejem, csak megforgatta a fejét elém lépett felemelt és felrakott oda.
  -Picike vagy.-mosolyodott el.
  -169 centi vagyok.-mondtam és tovább ettem.
  -Én 187.-mondta és tovább mosolygott.20 centi.Hirtelen úgy éreztem magam mint egy törpe, oké hogy az én génjeim mások mint egy emberé de akkor is ez így nem ér.
  -Ne bánkódj, így vagy aranyos.-mosolygott és meghúzta a jobb füleim.
  -Na.-kaptam a fülemhez, és simogatni kezdtem, nem fájt de jól esett durcázni.
  -Nem is volt olyan erős.-nevetett halkan, és tovább evett, elmosolyodtam.
  -Na látod.-mosolygott majd betette a tányérját a mellettem lévő mosogatóba, én még szemezgettem.megtámasztotta a két kezét mellettem.
  -Szóval pöttöm...ma elmegyünk megvizsgálni téged és utána ha marad idő vásárolunk is egyet.-mondta és ellépett onnan.
  -Lehozom a cuccod.-mondta és elindult kifelé, én még ott lógattam a lábam és eszegettem. Kicsit tartottam az egésztől, kifújtam a levegőt és mikor befejeztem betettem a mosogatóba, de nem volt szívem kupit ott hagyni. Még soha nem mosogattam de egyszer át kell esni ezen is, megfogtam a szivacsot és jól bemosogató szereztem majd elmosogattam az összes tányért, meg mindent ami ott volt. Mikor végeztem kimentem, és Harry már ott áll egy fekete nadrágban, fekete izompólóban, és egy fekete cipzáros pulcsiban, az én cuccom a kanapéra volt terítve.
  -Gyere gyorsan vedd fel ezeket.-mondta, gyorsan felöltöztem, rajtam szintén egy fekete nadrág volt, de egy garbós pólóval ami hősszúujjú volt, fura érzés volt ilyet viselni.
  -Jól áll.-mosolygott.
  -Miért ennyire fekete?-kérdeztem és végignéztem magamon.
  -Mert ahova megyünk így szokás menni, mindenki ilyenbe lesz, és így megismerik ki kicsoda.-mosolygott, elindult kifelé.
  -Jössz?-mosolygott vissza az ajtóból, én még magamat nézegettem de ahogy szólt kifutottam a ház elé, a kezemmel eltakartam a szemeim mivel sütött a nap és elég erősen.
  -Zavar?-kérdezte mikor mellém sétált.
  -Csak picit.-mondtam és követtem a kocsi felé ami már kint parkolt az utcán, gyorsan beszálltam és elnyúltam az ülésen. A rádiót állítgatta miután beszálltunk, miután talált valami jót elindultunk.Nem szóltam semmit se, csak az utcákat figyeltem, mikor átértünk egy erdő részen, utána minden olyan kihalt volt, mármint voltak házak, de nem lakták, nem volt gondozott és egy embert se láttam az utcán. Eddig se sokat de itt egyet se.
  -Miért nincs itt senki?-kérdeztem.
  -Mert ezt a területet lezárták.-mondta és tovább vezetett. Nagy szemekkel néztem ahogy elhaladunk egy nagy épület mellett, visszadőltem az ülésbe.
  -Értem.-bólogattam, és csak néztem ki a fejemből.
  -Hahóó..-ütögette meg a combom,majd simogatni kezdte.
  -Mi?-néztem fel hirtelen a nagy bámulásból.
  -Csak mondtam hogy ne félj, a többi Neko nagyon közvetlen lesz, de látom neked sincs bajod az dolgod az ismerkedéssel, valószínűleg próbálnak majd rólad minél többet kideríteni.-mosolygott.
  -Igen rendben persze.-bólogattam mosolyogva, teljesen rendben volt, tudtam hogy őket már nem fogom elveszíteni így nyílt voltam az ismerkedésre, lassan bekanyarodott egy lejáróba ami egy parkolóba vezetett, kiszállt,  én is így tettem. Lassan követni kezdtem miközben nézelődtem. Nem szóltam csak sétáltam mellette, egy lifthez értünk, tiszta üveg volt az egész. Elég ijesztően nézett ki ahogy egyre magasabbra értünk, mikor megállt egy hatalmas hangár részen találtam magunkat.
  -Hű...-mondtam mikor megláttam az embereket, és a velük sétáló Nekokat, mikor kiszálltunk elindultunk hátrafelé.
  -Mr.Styles szánna rám egy pillanatot?-szólal meg egy szőke férfi akcentussal.
  -Igen persze.-nézett rá, arrébb sétáltak így nem értettem miről van szó. Harry csak bólogatott majd aláírt valamit és mikor visszajött nem mondott semmit csak sétáltunk tovább előre.
  -Mindig ide gyere vissza ha eltűnnél.-mosolygott.
  -Mi ez az ide?-kérdeztem.a falra mutatott egy kis négyzet az "F1" volt kiírva.
  -Áhh..értem.-bólogattam.
  -Harry...-tette a vállára egy barna hajú férfi a kezét.
  -Milyen rég...milyen rég.-mosolygott Harry.
  -Igen kicsit elhúzódott.-mondta mosolyogva, feketében volt mint mi.
  -Sziaaa, te ki vagy?-jött mögülem egy hang, megfordultam.
  -Louis vagyok.-mosolyogtam.Egy fiú és egy lány állt mögöttem, mindkettőjüknek füle volt, nagy szemekkel néztek rám.
  -Te vagy az új társunk?-kérdezte a fiú és jól végignézett.
  -Hát gondolom.-mondtam és megvakartam a tarkóm. A derekukra egy fekete sál volt kötve, amin volt egy kis kör, amiben egy kis tűz alakú forma volt.
  -Az mi?-böktem a sálra,mikor hátra néztem láttam hogy a férfi karján is van akivel Harry beszélget.
  -Ez...-mondta de hirtelen valami riasztó kezdett szólni, a füleimhez kaptam mert nagyon hangos volt, ők ketten is ugyan ezt tették. Mindenki elállt középről. Trappolást lehetett hallani majd ketten suhantak el előttünk, egy fehér pólós ember és egy Neko, a hátukon egy nagy piros X volt és egymás kezét fogva futottak végig mindkettőjük kezében egy-egy táska volt, majd hirtelen már nem lehetett hallani a trappolásukat. Éppen indultam volna az irányába ahova mentek, de Harry elkapta a kezem. A férfi már nem tudta elkapni a két Nekot. Harry lassan magához húzott, a fejem lassan  a mellkasának döntöttem,a fejemet simogatta.
  -Nem kéne oda menniük Liam.-mondta Harry, és a férfire nézett. Csend volt az egész helyiségben. Csak egy hangos kiáltást hallottam,még a hideg is kirázott tőle, kirántottam a kezem Harry kezéből és egy gyors mozdulattal ellöktem magam tőle, a hang irányába futottam, a két másik Neko után, nagy kör állt körben, mikor megállni készültem, nem tudtam a lendületemtől, és hatalmasat estem pont mindenki lába köz,és a kör legelejére, rögtön szemben találtam magam a zokogó férfivel és a mozdulatlanul fekvő Nekoval.

3 megjegyzés:

  1. Hoho
    Beindulnak a dolgok :D
    Most rögtön követelem a folytatát, ebben a szent percben olvasni akarom tovább! :D
    Siess vele :3
    Jaj, amikor a konyhapultra felültette és beeszélgettek...az halál cuki volt <3

    VálaszTörlés
  2. PÖTTÖM *-* SZERETLEK :DD És beletetted :3 Az én kicsi pöttömöm! Ha én 169 centi lehetnék...és 187? az kurva magas! WOw, leshetnék felfelé az én 156 centimmel...
    ÉS EZ ITT A VÉGÉN MI? MI FOLYIK ITT? MAGYARÁZATOT KÉREK! SŐT, KÖVETELEEEK. Mit csináltak azzal a Neko-val, miért sírt a férfi, és mi a f*szért nem engedte ki Harry? Mi volt ez a riasztós szarsááág? HEEE? Azonnal hozd a kovit, mert nem tudom mit csinálok veled! Vili? ;)
    Szóval siess a kövivel!
    xxLau

    VálaszTörlés
  3. Sziaaaa...nem olyan régen találtam rá a blogodra. Azonnal olvasni kezdtem. És....IMÁDTAM NEM IS...ODA VAGYOK ÉRTE. ♥♥💕 DE MI EZ A VÉG??? Azonnal követelem a következőt. Ebből nem lehet ki bírni hogy ne olvassam folyamatosan. 😊

    VálaszTörlés