2016. április 19., kedd

002


Bevezettek minket egy másik szobába, ahol leültettek minket egy székre. 10 darab fehér köpenyes férfi állt előttünk.Zayn volt az első akit kiszúrtam, mindenkit egy székbe ültettek.
  -Jól vagy cicus?-kérdezte az ismerős hang és beült mellém, majd feltette a kezem a támaszra majd egy fém szíj odakötötte a kezem.
  -Mi ez?-néztem rémültem a szerkezetre.
  -Csak lefogja a kezed ha kalimpálni akarnál. Csak vérvétel hogy több dolgot össze tudjunk írni a mappáitokba.-mondta és elővett egy tűt és 3 kis kémcsövet. Az egyik lány sikongatni kezdett, mindenki rögtön odanézett, a férfi próbálta lefogni a kezét és a vénát keresni közben. Nem volt kedves.
  -Mindjárt jövök...-mondta és felállt. Olyan megnyugtató volt a hangja. Becsuktam a szemeim és lassan vettem a levegőt.
  -Jól csinálod, pulzust is mérnem kell majd.-hallottam megint a hangját majd azt ahogy leül a kis székébe,  miközben elterelte a figyelmem a kezembe szúrta tűt és már telt is meg a kis kémcső vérrel.
  -Ez fájt...-mondtam halkan.
  -Igen picit fáj amikor bemegy, meg amikor kijön de közben nem érzel semmit se.-mondta és gyorsan lecserélte a kémcsövet majd azt is amikor megtelt, lassan és óvatosan húzta ki a tűt, kiengedte a kezem a fém fogásából.
  -Add a mancsod.-nyújtotta felém a kezét, a tenyerébe tettem a kezét. Elmosolyodott.
  -Ez kicsit fájni fog megint, de csak egy pillanatra.-mondta és egy kis toll félét rakott a mutatót ujjam hegyéhez és a kis asztalkájára meg egy apró szerkezetet, a míg azt figyeltem gyorsan megnyomta a tollas dolog végét, ami tűt szúrt az ujjam végébe majd gyorsan a lecsöppenő vért a kis elektromos szerkezetre helyezte. Ez jobban fájt mint az előző.
  -Bocsánat, de ezt is muszáj, meg kellett néznem a cukrod.-mondta és lassan leírta az eredményt a kis elektromos kütyüjébe.
  -Na gyere most add a kezed.-mondta és rárakta a kezemre a pulzusmérőt, elkezdett szorítani majd kiengedett, ezt is felírta majd lapozott egyet.
  -Érzékeny vagy valamire?Étel, Ital, Növény, Állat?-kérdezte, régen találkoztam már állattal illetve növényt is csak a központban láttam.
  -Nem szerintem nem...-mondtam és megráztam a fejem, a kezem felé nyúlt és egy fekete karkötőt csatolt a kezemre. Nem kérdeztem meg mi az, nem érdekelt.
  -Akkor lassan meg is vagyunk.-mondta és mosolyogva nézett fel rám, majd vissza és kitöltött pár oldalt majd rányomott a "kész"gombra.E gy nagy kijelzőn megjelent az összes adatom, és egy kép rólam.Nagy szemekkel néztem.
  -Menő mi?Nemrég kaptuk, így mindenki látja ki milyen.-mondta és felállt.
  -Most megyek mert sokan vannak itt akik nem tudják hogy kell bánni a Nekokkal.Szia Louis.-mosolygott.
  -Szia Zayn...-köszöntem el majd már sarkon is fordult és elment.
  -Gyere.-fogott meg egy őr és egy ajtó felé mentünk. Mikor kinyitotta már ültek bent, benyomott az ajtón majd becsukta mögöttem.
  -Sziasztok...-mondtam és körbenéztem, mindenki annyira meggyötörten nézett ki.

Megközelítőleg 1 órán át vártunk ott bent mikor egy férfi lépett be.
  -Sziasztok.-nézett ránk, mindenkit jól végignézett.
  -Örülök hogy először mondhatom el nektek hogy végre kikerülhettek tőlünk. Szerintem mindannyian örültök ennek. Óva intenélek titeket hogy nem minden olyan szép mint elsőre látszik. De nem akarom elvenni a kedvetek tőle.-mondta és megigazította a nyakkendőjét.
  -A mai napon rengeteg jelentkező van rátok, szeretném ha a legjobb formátok hoznátok mivel ez nagyon fontos, különben nem lesz olyan ember akinek megtetszenétek. Szimpátiát kell keltenetek bennük. Itt nincs olyan hogy duzzogva ülök majd valahol és akkor megtetszem valakinek, sajnos ez innentől kezdve a valóság. Nem tudjuk kikhez fogtok kerülni, nem ismerjük a hátterüket. Ha egy Neko két vagy több embernek is megtetszik akkor addig fognak licitálni rátok amíg a végén csak egy marad, szerintem ez egyértelmű. Miről is beszéljek még...-mondta és homlokát ráncolta majd végigsimította két ujjal, és hirtelen ráütött egyet.
  -Nem szeretnénk ha bármilyen információt is kiszivárogtatnátok innen, erről a létesítményről.-nézett ránk nyomatékosítás gyanánt majd elindult kifelé.
  -Ja és öltözzetek át, sok szerencsét.-mondta majd becsukta maga mögött az ajtót, nem sokkal később az őrök mindenkinek a méretének megfelelő ruhát hoztak, újak voltak és sokkal jobban néztek ki mint az eddigiek, mindenki átöltözött, minden szégyenlősködés nélkül. Itt már nem kellett semmit se szégyellni, mikor mindenki kész volt, az egyik őr kinyitott egy ajtót és kitárta.
  -Menjetek ki...és adjátok magatok.-mondta és ellépett az ajtótól, a befelé jövő fény nagyon erős volt, a szobában lévő halovány fényéhez képest. Senki sem mozdult. Vettem egy nagy levegőt és elindultam kifelé, nem tudtam mi lesz kint. Ahogy kiléptem a nap a szemembe sütött, el kellett kicsit takarnom hogy lássak azért valamit, lassan jöttek utánam a többiek. Ahogy körbenéztem a kapu körül gyűltek az emberek majd lassan elkezdtek szétterjedni, nem voltak többen 20-nál, páran az egyik fa alatt kezdtek el beszélgetni, mások pedig elindultak a kerítés mentén és nézelődtek. Kívülről minden más volt. Hangos kiabálást lehetett hallani, felfelé néztem az épület teteje felé, egy csomóan ott integettek az ablakból és kiabáltak. Elmosolyodtam. Tényleg nem volt szokványos.
  -Mit kéne csinálnunk?-kérdezte az egyik lány feszengve.
  -Nem tudom.-rázta meg a fejét az egyik srác és körbenézett, nekem az egyik fa nagyon megtetszett.
  -Jöhetek veled?-kérdezte egy fiú.
  -Gyere csak.-mosolyodtam el és elkezdtünk futni a fa felé, ez eléggé figyelemkefelkeltő volt mivel mindenki más csak ácsorgott, mikor a fához értünk megálltunk.
  -Amúgy Gregory vagyok.-mosolygott.
  -Én Louis.-mosolyogtam.
  -Gyere tartok bakot utána húzz fel.-mosolygott, mivel az össze ág elég magasan volt, kicsit hátrébb léptem, majd kicsit belelendülve ugrottam egyet a kezeiből és elkaptam a fölöttem lévő faágat, kicsit megcsúszott a kezem, de gyorsan visszafogtam és felhúztam magam, majd beakasztottam a lábaim az ágyba és lehajoltam Gregoryért. Úgy éreztem magam mint egy gyerek, mosolyogva kinyújtottam a kezeim és Gregory a kezeimbe kapaszkodva felhúzta magát.
  -Ez jó volt.-nevetett és vállal megbökött.
  -Nekem is tetszett.-mosolyogtam, rég éreztem magam ilyen jól, és valljuk be fel is akartam magamra hívni a figyelmet. Páran minket néztek és felénk mutogattak.
  -Engedj el.-hallottam egy sikítást, az egyik lányt nekirontott a másiknak és ütni kezdte és húzta a haját meg a füleit.
  -Hagyd abba, engedj el kérlek.-vinnyogott a szőke hajú lány. Ő is rájött...ki kell tűnni különben semmi nem lesz belőle. Próbáltak szétszedni őket, de nem igazán jött össze, az egyik férfi elindult feléjük, mikor odaért megragadta a lány kezét és elhúzta onnan, be azon az ajtón amin mi kijöttünk.
  -Fighter.-suttogta Gregory.
  -Honnan veszed?-kérdeztem halkan.
  -Ki másnak kellene egy ilyen lány?-kérdezte és kifújta a levegőt, hirtelen két másik ember, egy férfi és egy nő is utánuk ment.
  -Elég sokaknak.-néztem a befelé menő emberekre, az egyik fiú elkezdett futni az emberek felé, mikor hirtelen megrázkódott és összeesett. Láttam hogy néhány ember nevetni kezd, leugrottam a fáról és elindultam feléjük, nem tudtam mi történhetett.
  -Ne menj oda.-mondta valaki nem sokkal később mikor már majdnem ott voltam.
  -Miért ne?-kérdezte.
  -Mert áramot vezet beléd a karkötőd ha átléped a határt...-mondta és csak a földön fekvő Nekot néztem.
  -Nem érdekel.-mondtam és ennek ellenére tovább mentem, hirtelen valaki megragadta a karom, hátra néztem.
  -Cicus tényleg nem jó ötlet.-mondta Zayn és letérdelt a Neko mellé, majd megnézte a pulzusát.
  -Hagyd a dolgokat rám és te meg csak add el magad.-mosolygott, elindultam az ellenkező irányba, és nézelődtem, hirtelen valaki elkapott hátulról és a földre rántott.
  -Eressz el.-löktem el magamtól de csak lefogta a kezeim, nem voltam az erőszak híve főleg nem a társaim között, fészkelődni próbáltam de nem engedett.
  -Megbolondultál?-kiabáltam rá és hirtelen hasba térdeltem, nem volt túl erős de arra pont elég hogy meggyengüljön a fogása és lelökjem magamról.
  -Hagyj engem békén.-kiabáltam a földön fekvő Nekora, és elindultam onnan, hirtelen éreztem ahogy valaki elkapja a lábam és kirántja alólam, hatalmasat zuhantam a földre, mikor próbáltam magam kitolni ellökött és láttam hogy lendíti a lábát, mielőtt eltalált volna elkaptam és lerántottam a földre, hirtelen felálltam és hátrálni kezdtem. Nem akartam megütni vagy fájdalmat okozni neki, végig figyeltem ahogy feltápászkodik a földről, hirtelen nekimentem valakinek.
  -Csak óvatosan, innen már ráz.-mondta a férfi aki megállított és a fekete földből kiálló póznára mutatott.
  -Köszönöm.-néztem fel rá, zöld szemei voltak és barna haja, elmosolyodott.
  -Gyere velem.-ajánlotta fel, és elindult előre, mindenki csendben lett, én halkan követtem. Láttam ahogy Gregory a fáról integet,elmosolyodtam. Reméltem hogy végre tényleg eltűnök innen.

Beértünk az épületbe.
  -Ülj le.-mondta az egyik női orvos és felém nyújtotta a kezét, a kezem a kezébe tettem, levágta a kezemről a karkötőt.
  -Ügyes vagy, most várj itt kicsit. Nemsokára elmehetsz ha nem jön más. Ott látod fent ha valakit még érdeklődik utánad.-mondta és a monitorra mutatott, hunyorítva néztem a gépet.Hátra lévő idő: 10 perc. Úgy éreztem magam mint egy aukciós tárgy. Hirtelen felvillant egy ablak egy férfi képpel Új érdeklődő címen, majd még egy nő képével, és nem sokkal később még egy férfi kép, mind a hárman egyszerre léptek el.
  -Ez nem lesz rövid kör.-mondta az orvos nő majd mikor lejárt az idő kiíródtak a nevek, érkezési sorrendben, majd kikapcsolódott és a fekete képernyőre az volt kiírva hogy: kamera aktiválása
  -Kérem uraim fáradjanak be a szobába.-jelent meg egy nő rövid kis ruhában egy mappával a kezében, mikor beültek a terembe, hirtelen bekapcsolt a monitor.
  -Mint tudják egy 91'-es Nekoról van szó szóval kérjük ezek alapján ítéljék meg az árát. Louis tökéletes fizikai állapotban van, egészséges és már volt szerencséje kipróbálni a Systemet is...még régen...-mondta a nő.
  -Akkor nem tiszta?-csapott a szőke férfi az asztalra.
  -Mint szemlélő...-fejezte be a mondatát a nő. Ennyi hazugságot...
  -Az alap összeg 3000 euróról indul. Remélem megértik.-mondta és letette a kis mappáját az asztalra. 4000 euro jelent meg monitoron. Megjelent egy összeg megint de azt nem tudtam elolvasni olyan hirtelen jött a másik ami 7500 Euró volt. Szépen ment felfelé, egészen 13500 Euróig, a monitor elkezdett visszafelé számolni majd megint elsötétült az egész, 10 percig ültem néma csendben és nem tudtam most mi lesz, vagy egyáltalán "ki is nyert meg".
  -Fáradj ki erre.-mondta az egyik őr és az ajtó felé vezetett, kinyitotta előttem, egy hosszú út vezetett ki egy nagy fémkapuig, legalábbis elsőre úgy nézett ki, mindenhol drótok voltak, lassan elkezdett kinyílni egy fekete Audi állt előtte, mikor odaértem kinyitottam az ajtót.
  -Ülj csak be.-mondta egy ismerős hang, beszálltam és a férfire néztem.
  -A nevem Harry Styles.-mondta és rám nézett.Voltam valami sugárzó a tekintetében.
 

4 megjegyzés:

  1. Tudtam, hogy ő veszi meg! :D Ugye jól olvastam, Harry nem Neko? Bocsi, késő van, és ennyi zöld szemet egymás után, fhu...
    IMÁDTAM! *O* ÉRTED? Ritka ha én azt mondom egy blogra, hogy imádom, na de ezt nadon imádjuk! :3 Annyira kíváncsi vagyok mi lesz ezek után! :3 Hogy Harry mit csinál vele. Nagyon szexis itt a képen is! :D Szóval olyan rossz dolga nem lehet majd...
    De mi lesz Lou-val? És kicsoda Harry? :o
    Minnél előbb meg kell tudnom! :D
    Siess a kövivel! ;)
    xxLau

    VálaszTörlés
  2. Áh ez rohadt jó :D
    Alig várom a kövit!:)

    VálaszTörlés
  3. Uuu... Ez de jooo!!! Egyszeruen perfect! Imadom! Tudtam h Harry fogja megvenni ahh... Nagyon gyorsan koviitt!! <333

    VálaszTörlés
  4. Hali, blogod elfogadva: http://www.blogolj.eu/blog/szerzo/neko-l-s/cikk/bevezettek-minket

    VálaszTörlés